I want to be something to everyone and I want to everything to someone.


Tumblr.

Gick inte till skolan idag.. försov mig och var ingen idé att ens gå dit. Jag börjar hata mitt liv mer och mer. Allt känns skit. Dock träffade jag några som jag inte sett på ett tag, eller två av dom iallafall. Dom gjorde min dag fan. Har saknat dom två killarna, men kanske inte tänkt på det så mycket förren nu efter jag träffade dom. Vi hade en bra dag. Men som alltid, när jag kommer hem och kvällen smyger sig på en så försvinner glädjen. Jag vet inte men det känns allt tyngre och tyngre allihop. Min självbild kväver mig och jag lever inte upp till mina egna förväntningar och förhoppningar. Folk sviker en. Gör allt ännu värre än det redan är. Jag vill verkligen vara något för alla och allt till någon. Just nu vill jag det. Jag vill träffa någon som älskar mig. Även om jag är tjock. Även om jag inte är känslosamt stabil. Någon som vill vara med mig. Någon som ger mig trygghet. Jag vill känna någons armar runt mig och känna mig skyddad från all jävla skit som händer mig. Isolerad med han som älskar mig. Varför kan jag inte få träffa någon sån? Varför får jag all skräp som lämnar en när man börjar känna något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0